.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضايي دیشب در برنامه ویژه شبكه باران
حركت عقربه پيروزي مقاومت در غزه رو به جلو است
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام دیشب در برنامه يك نگاه شبكه باران مرکز گیلان حمله رژيم صهيونيستي به غزه را فاجعه‌اي بزرگ خواند و افزود: اسرائيل غاصب صدها انسان محاصره شده را مورد حمله قرار داده كه اين امر يك فاجعه بزرگ است.
حركت عقربه پيروزي مقاومت در غزه رو به جلو است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: حركت عقربه پيروزي مقاومت و حماس در غزه رو به جلو است و به زودي شاهد پيروزي بزرگ فلسطيني‌ها و جهان اسلام خواهيم بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، محسن رضايي دیشب در برنامه يك نگاه شبكه باران مرکز گیلان حمله رژيم صهيونيستي به غزه را فاجعه‌اي بزرگ خواند و افزود: اسرائيل غاصب صدها انسان محاصره شده را مورد حمله قرار داده كه اين امر يك فاجعه بزرگ است.
وي با اشاره به سكوت اعراب در قبال جنايات رژيم صهيونيستي اظهار داشت: سران عرب و مجامع بين‌المللي با اين سكوت به اوباما مي‌گويند كه از طرفداران جدي اسرائيل هستند.
رضايي با بيان اينكه اسرائيل از مسلح شدن مقاومت وحشت كرده است، تصريح كرد: آمريكا از اسرائيل غاصب حمايت مي‌كند.
وي بيان داشت: 50 درصد شهداي غزه كودكان و زنان هستند و تجربه 60 ساله نشان داد كه جز با ايستادگي و مقاومت راهي ديگر وجود ندارد.
دبير تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: فلسطيني‌ها مقاومت كردند و دولت به دست آوردند و اسرائيل غاصب عليه ملت و دولت فلسطين حمله مي‌كند.
وي اظهار داشت: در غزه و كرانه باختري دولت مشروعي تشكيل شده و هر نوع حمله‌اي كه به ملت فلسطين انجام گيرد، حمله به ملت و دولت تلقي مي‌شود و مي‌توان سران رژيم صهيونيستي را به عنوان جنايتكاران بشري تعقيب كرد.
رضايي با اشاره به اينكه اسرائيل غاصب در جنگ با غزه به اهداف خود دست نيافته است، گفت: پيروزي مقاومت آغاز شده و به زودي شاهد اين پيروزي بزرگ در فلسطين و جهان اسلام خواهيم بود.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام عصر فردا در مراسم يادواره 480 شهيد رودبار در مصلي اين شهرستان حضور مي‌يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.